Naqia Mula Kelas Penuh di Tadika Permata Ixora

Bermula Selasa lepas Naqia mula ikuti sesi penuh di Tadika Permata Ixora. Kalau sebelum ni, Naqia cuma datang sejam pertama je untuk kelas Iqra’. Sekarang dah ambil kelas penuh termasuk akademik. Naqia, Abang Naqib & Adik Aqlan pun sekarang dah tak tinggal di rumah Cik Da waktu siang.. Bukan tak nak duduk di rumah Cik […]

“Dikapsulkan” bila nak main mainan

Sabtu lepas abah buat undang² baru… Bila Naqia & abang Naqib nak main mainan² kami, kena main dalam bilik rumah tingkat bawah. Tak boleh main kat luar. Nak main dan sepah puas² kat bilik tu la. Bila dah puas main, semua mainan kena simpan dalam raga. Sebelum ni kami main tak kira tempat. Dan tak […]