Akhir Cuti Sekolah – Baru Dapat Berjalan²

Ibu cuti sekolah dah lama.. Start cuti sekolah dulu ikut abah pergi Melaka. Lepas tu banyak habiskan masa kat rumah je sebab tak pergi boleh pergi ke mana-mana kecuali balik kampung Aidil Adha lepas. Lagi pun dapur rumah abah tengah renovate. 23 Disember lepas baru siap sepenuhnya. So aktiviti Naqia kat rumah main & gaduh […]

Naqia dapat sepupu baru

Hari ni 08.08.08 Naqia dapat sepupu baru. Adik Umar dapat adik lelaki hari ni. Sekarang Naqia dah ada 35 sepupu belah abah dan 2 sepupu belah ibu. Tahniah Pak Dik & Cik Ikim. Update:telah diberi nama Muhammad Muadz As Sabiq Bin Sidik Al Amini

1st Time Malam² Tanpa Ibu

Malam ni malam ke-3 Naqia tanpa ibunya disisi dan ini adalah kali pertama. Ibu berkursus BTN dari Khamis lepas hingga Isnin ni. Tempat kursus tak lah jauh mana. Hanya 5 minit saja dari rumah di Kem KIWA Sepang. Tapi tak boleh balik. Naqia banyak menghabiskan masa-masa ketiadaan ibu untuk mengambil kesempatan suruh abahnya dukung sepanjang […]